Serdecznie zapraszamy państwa do odwiedzenia naszego punktu stacjonarnego zlokalizowanego na warszawskim Targówku.

Na miejscu mogą państwo zobaczyć i przetestować wiele systemów osłon okiennych: moskitier, rolet materiałowych, rolet dzień noc, rolet rzymskich, plis, żaluzji aluminiowych i drewnianych oraz markiz.

Dodatkowo mogą również państwo obejrzeć kolekcje tkanin i dowiedzieć się więcej o oferowanych przez nas produktach. Podczas wizyty spróbujemy doradzić rozwiązanie najpełniej odpowiadające państwa oczekiwaniom. 


Adres punktu stacjonarnego:

MOSKIROLET 

ul. Trocka 6 lok. 47

03-563 Warszawa

 

E-mail: biuro@moskirolet.pl

Telefony czynne w godzinach pracy biura:

Tel.: +48 510 947 017

Tel.: +48 515 874 011

W przypadku przesyłanych wiadomości SMS istnieje ryzyko, że treść do nas nie dotrze i nie będziemy mieli możliwości odpowiedzi – bardzo prosimy o kontakt mailowy.


Godziny otwarcia:

  • poniedziałek – piątek: 10 – 17
  • sobota: 9 – 14

UWAGA! W dniu 08.03.2024 r. (piątek) punkt przy Trockiej będzie czynny w godzinach 10-15, a 09.03.2024 r.  (sobota) nieczynny. Przepraszamy za niedogodności. W razie potrzeby prośba o kontakt telefoniczny (+48 515 874 011).

Pomiary i montaże realizowane są bezpośrednio u klienta, również poza godzinami pracy punktu stacjonarnego. 

W przypadku gdy nie zdecydują się państwo na złożenie zamówienia na pomiarze pobieramy opłatę za konsultację w wysokości 50 zł w gotówce podczas pomiaru również w przypadku dokonania wcześniej wstępnej wyceny. W przypadku zmiany decyzji opłata ta jest odliczana od wartości zamówienia.

W przypadku zamówień pojedynczych sztuk osłon doliczamy do zamówienia koszt montażu w wysokości 50 zł/szt., jak również koszt dojazdu dla każdego zlecenia. Wycena nie uwzględnia kosztów demontażu starych osłon (jest to istotne w przypadku rolet w kasetach z prowadnicami, gdzie demontaż jest czaso- i pracochłonny).


Mapa dojazdu:

Przy naszym punkcie znajduje się duży parking dla samochodów. Dojedziecie do nas państwo również komunikacją miejską. Tuż obok naszego punktu znajdują się przystanki autobusowe oraz stacja II linii metra Trocka. Najłatwiej zaplanować trasę dojazdu przez stronę jakdojade.pl

W bliskiej okolicy znajduje się bankomat Pekao.

 

Informacja o koszcie dojazdu

Skupiamy obszar naszego działania na terenie Targówka i prawobrzeżnej Warszawy. Aby wyjść państwu na przeciw poszerzyliśmy strefę darmowego dojazdu do obszaru 10 km od naszego punktu na Trockiej (mierzone wg odległości sugerowanej przez Mapy Google).

Ze względu na znaczne odległości na terenie miasta, ale przede wszystkim wydłużony czas dojazdu w bardziej odległe lokalizacje wprowadziliśmy dodatkowe płatne strefy dojazdu również wg odległości od naszego punktu (do 15, 20 i 25 km). Opłata za dojazd w dalsze lokalizacje jest każdorazowo ustalana indywidualnie.

W okresach dużego zainteresowania naszymi produktami zastrzegamy sobie możliwość naliczenia opłaty za dojazd w innej wysokości dla małych zamówień lub odmowy realizacji zamówień w wybranych lokalizacjach. 

W przypadku zamówień pojedynczych sztuk osłon doliczamy do zamówienia koszt montażu w wysokości 50 zł/szt. oraz koszt dojazdu w wysokości 30 zł również w lokalizacjach w Strefie 1 do 10 km.

do 10 km
gratis
Strefa 1
Sprawdź odległość
do 15 km
30 zł
Strefa 2
Sprawdź odległość
do 20 km
45 zł
Strefa 3
Sprawdź odległość
do 25 km
60 zł
Strefa 4
Sprawdź odległość

Zgłoszenie serwisowe

Jeśli coś nie działa tak jak należy proszę się nie załamywać 😉 Naszych klientów zapraszamy do kontaktu w sprawie usług serwisowych montowanych przez nas produktów. Prosimy o przesłanie krótkiego opisu co się dzieje, danych kontaktowych oraz informacji pozwalających na identyfikację Państwa zamówienia (np. FV) na adres mailowy serwis@moskirolet.pl

W przypadku produktów w okresie gwarancji przy wykryciu usterek wynikających z wady produktu (a nie np. z uszkodzenia mechanicznego) udzielamy napraw gwarancyjnych dla naszych produktów lub na życzenie klienta pomagamy w kontakcie z producentem (w przypadku produktów Anwis, Fakro lub Velux). Proszę pamiętać, że gwarancja czy rękojmia nie oznacza ani nie zapewnia darmowej obsługi serwisowej dla wszystkich uszkodzeń i usterek w okresie obowiązywania. W przypadku uszkodzenia, które nie wynika z wady produktu, a np. z niewłaściwego lub niedbałego użytkowania koszt wizyty serwisowej i ewentualnej naprawy obciąża Klienta. Minimalny koszt wizyty serwisowej to 100 zł plus koszt dojazdu i ewentualnych części zamiennych.

Pozostaw numer telefonu - oddzwonimy!

Prosimy o podanie numeru telefonu oraz przybliżonej tematyki rozmowy. Postaramy się skontaktować z państwem najszybciej, jak będzie to możliwe.


    Numer telefonu:
    Interesują mnie:

    X
    Pozostaw swój numer telefonu - oddzwonimy!